Op kamp in Zutendaal, dag 4

Wat hebben we toch plezier

Ondertussen zijn we aangekomen bij dag vier en we weten allemaal wat dat betekent: bijna dag vijf. Het is daarom dat we een grote rondvraag hebben gedaan bij alle aanwezige leden en leiders om even te horen wat zij er tot nu toe van vonden. Om papier te besparen hebben we de antwoorden laten inkorten tot maximum vijf woorden.


Bij eventuele vergeten leden bij de rondvraag mag u altijd de redactie contacteren via de Facebook-pagina. 


Piepjongknapen

Viktor: ik amuseer me hier.


Nand: ik mis mijn zus erg.


Leonid: ik mis mijn mama en papa.


Jules M.: ik vind het hier leuk.


Thor: ik mis je niet.


Max: ik mis je niet.


Joren: ik hou van jou, mama.


Kell: het is leuk, liefs Kell.


Noah: het is hier leuk.


Juul B.: ik vind het hier leuk.


Lou: ik wil (n)ooit weg.


Lukas: ik mis jou niet.


Jongknapen

Tuur: grappig, leuk en goed eten.


Milo: het kamp is heel leuk.


Harm: we mogen niet in tent.


Kamiel: kaas, kaas, kaas, kaas, kaas.


Thomas: het is hier heel leuk.


Stieg: links en rechts overal mug.


Jules: wij spelen elke dag super, leuk.


Jayden: superleuk om hier te zijn.


Ruben: ik heb soms kort hoofdpijn.


Wout: hongerspelen spelen is heel leuk.


Milan: het is hier superleuk.


Lasse: fluit - inspectie is niet leuk.


Knapen

Mats: het kamp is echt leuk.


Wout: lief, leuk, gezellig, sfeer, Lars.


Thomas: leuk, veel muggen, vroeg opstaan.


Boris: hallo, het gaat goed gewoon.


Rune: leuk, lekker eten, plezier, mannen.


Fabrice: lekker gegeten, goed gegeten, leuk.


Wannes: Spikeball, wasknijper, gotcha, vlaggenroof, grond.


Klaas: Dos Cervezas van Bart Peeters.


Maxim: Midden-Aarde, Hobbits-overwinning, eten, klapstoel.


Flor: echt genieten, soms goed weer.


Toto: het is hier echt leuk.


Jan: het is hier echt leuk.


Nand: fietstocht, vuil, kookouders, proper, spriet.


Jonghernieuwers

Cisse: het is hier zeer plezant.


Lil Rom: kamp is gewoon puur genieten.


Alexander: ik hou van Paulien Baudewijns.


Daan: de leiders zijn superfijn.


Jeur: groetjes aan mama en papa.


Dries: wij missen onze oudertjes.


Vincent: hallo daar, uh, nee, nee.


Lennert: hallo, ik ben jarig.


Tim: hallo, slecht weer gehad vandaag.


Pieter: we houden de sfeer erin.


Ward: ik mis mijn lekkere spaghetti.


Leiding

Simon: vijf woorden is wat weinig.


Lars: JKN are the best ever.


Lucas: ze zijn nog niet verlegen.


Sam: fantastisch eten, regen is stom.


Arne: please fiks afterbite, groetjes Arne.


Kobe: fijn om erbij te zijn.


Rik: het is hier echt heel.


Gijs: ik, Marijke, forever and ever.


Pierre: de pannetjes worden nat.


Jasper: het eten is los lekkerder.


Tijs: ik speel roundnet bij ochtendgloren.


Jelle: flexleiding for life.


Jesse: hoge bomen vangen veel wind.


Siemen: ik ben de man met.


Ferre: gehaktbrood met juinpuree smaakte wonderwel.


Seb: lekker, lekker, lekker, lekker, lekker.


Bram: ge oogst wat ge zaait.


Sem: ik denk altijd te veel.


Thomas: ik ben man met sik.


Sverre: ik heb de game gewonnen.


Hans: vijf woorden zijn niet genoeg.


Jorrit: drielaags, dat hem ik geire.


Daniel: ik hou niet van tomaten.


Arthur: alles goed hier, the game.



Het is hier dus heel leuk, tot snel.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Op kamp in Zutendaal, dag 7 tot 8

Op kamp in Zutendaal, dag 5

Op kamp in Zutendaal, dag 1 tot 3